פרסומות



יום ראשון, 4 בנובמבר 2012

מספר הבהרות - "שיטת הנקודות"

כאמור לפוסט הקודם שלי (http://givemelik.blogspot.co.il/2012/11/givemelike_2.html), הפוסט הבא שיעלה מחר יעסוק ב- לייקים מחו"ל.

ראשית אני רוצה להבהיר משהו בקשר ל"שיטת הנקודות".
כל האתרים שצוינו ויצוינו בהמשך, עובדים על אותו עיקרון.
לכן האתר "המכבסה החברתית" פורסם ראשון.

פוסט זה משמש גם כמדריך לאתרים מסוג זה, שיוצגו הרבה בהמשך.
רוב האתרים שמשתמשים בשיטת הנקודות בנויים על אותה מערכת, או דומה לה.


בנוסף, אציג בפניכם מספר שיטות לפרסום, מלבד שיטת הנקודות.
שיטות אישיות שעזרו ועוזרות לי לקדם את היעדים שלי, בין אם מדובר בלייקים, צפיות, מנויים או אתרים.
בנתים אם נתקלתם בבעיות עם הפוסט הקודם שלי, לא הבנת משהו, זקוקים לעזרה נוספת
אשמח אם תצרו עמי קשר בדרכים הבאות:
Email: givemelikeil@gmail.com
אשמח לענות לכל פניה בכל נושא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה