פרסומות



יום שישי, 2 בנובמבר 2012

GiveMeLike - שיטת הלייקים בפייסבוק

 GiveMeLike - שיטת הלייקים בפייסבוק

שלום לכל הגולשים.
בבלוג זה נעסוק בשיטת הלייקים בפייסבוק. ישנם אינספור שיטות לעשיית לייקים, החל מהשיטות החינמיות ועד השיטות שעולות כסף, מהשיטות החוקיות ועוד הלא חוקיות.
בבלוג זה אני יתעסק בעיקר בשיטה החינמית, הנקראת "Points". שיטה זאת היא שיטה החינמית והיעילה ביותר שקיימת כיום (*כחוקית), ומניפה תוצאות תוך ימים ספורים.
בשיטה זו תוכלו להגיע למספר לייקים גדול תוך מספר ימים אחדים בלבד! אך הכל תלוי בהשקעה שלכם.
בכל דבר כמו בכל דבר בחיים, צריך להשקיע זמן, ומי שלא מכיר את המשפט הידוע: "זמן = כסף".

קצת עליי, קוראים לי ולדיק.
אני כרגע משרת בצבא בסדיר שלי, בשנה השנייה. התחלתי להתעסק בתחום האינטרנט כבר מגיל קטן.
את האתר הראשון שלי בניתי כבר בכיתה ט'. עד היום הייתי שותף בעשרות אתרים מצליחים ברשת.
אחד האתרים היחידים שבהם נשארתי עד עכשיו הוא "בלוג הרמיקסים של ויקי חטב". האתר כיום נחשב לאתר הכי גדול בקידום יוצרים צעירים וותיקים ברשת האינטרנט.
את שיטת הלייקים "Points" מצאתי לפני מספר חודשים בפורום RealMoney הישראלי.

קצת על השיטה:

שיטת ה"POINTS" היא שיטה כשמה "שיטת הנקודות". או ששם נוסף שאני אישית אוהב לכנות אותה הוא:
"שן תחת שן". שיטה זאת אפשר להשוות לאתרי BUX, כן כן אותם האתרים שנותנים להרוויח כסף תמורת צפייה בפרסומות. או שניתן להשוות לאתרי ה"אוטו-סרפים" שגם הם עובדים עם שיטת ה"POINTS". 
מה שונה באתרים שאני יציג לכם?
  • אתרים חדשים בעלי פוטנציאל אדיר, בהם שווה להשקיע מזמנכם או מכספכם.
  • אתרים עם מערכות שונות ואפשרויות שונות לצבירת לייקים, מנויים וצפיות
 מידי יום שישי, אעדכן אתכם באתרים חדשים בתחום הזה, בהן תוכלו להתקדם בין אם מדובר בפייסבוק, יוטיוב, טוייטר, סאונד-קלוד, גוגל פלוס ועוד...
"שיטת הנקודות" היינה השיטה היעילה ביותר כיום מהבחינה החוקית של התחום.
ולכן אותה אציג לכם ואלמד אתכם את הדרך הנכונה בה תוכלו להרוויח ממנה בין אם מדובר בכסף, ובין אם מדובר בלייקים, צפיות או מנויים.

במידה ויש לכם שאלות, אשמח לענות עליהם בדרכים הבאות:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה