פרסומות



יום חמישי, 22 בנובמבר 2012

שיטת הנקודות - אתר חדש

 100 לייקים בשעה - שיטת הנקודות, אתר חדש!

לאחר מאמצים וסקירה של עשרות עד מאות אתרים שעוסקים בתחום שיטת הנקודות, מצאתי את אחד האתרים הכי חזקים בתחום!
תוך שעה - קיבלתי קרוב ל 120 לייקים בדף האומן שאני מקדם לחבר.
לאחר בדיקה מעמיקה והתנסות של כחודש עם האתר, אני גאה להציג בפניכם את האתר:

(להרשמה או סתם להתבונן לחצו על הבאנר)

כעט אציג בפניכם את האפשרויות של המערכת הייחודית הזאת.
זו לא עוד אחת מהמערכות שפרסמתי בבלוג, זוהי מערכת ייחודית וחדשה המאפשרת:
  • קידום מינויים בפייסבוק, קידום לייקים בפוסטים, תגובות, תמונות, קישורים והצבעות.
  • קידום צפיות ביוטיוב, תגובות, "אהבתי" ו\או "לא אהבתי", מנויים, ומועדפים.
  • קידום מינויים בטיוטר, ציוצים, ו RE-TWEET.
  • כמובן שישנה אפשרות לקידום בגוגל-פלוס.
  • ישנם עוד מספר אפשרויות כמו פרסום ב-Linkedin, והוספת אתר לקידום ב traffic.
ישנם שלבים ודרגות באתר, ככל שאתם עולים בכמות הלייקים שלכם, הדרגות שלכם עולות, ואתם מקבלים בונוסים של נקודות על כל פעילות שלכם.
כמו כן, עם קידום הדרגה, אתם מקבלים יותר כסף על כל פעילות שלכם.
כן כן, ניתן גם להרוויח כסף מפעילות \ המרת נקודות!

תמונת המחשה לכמות לייקים שנעשתה מהבוקר (עד שנגמרו לי הנקודות)

כפי שניתן לראות, בעמודה מספר 1,  249 לייקים נוספו לאחר עבודה של כ-חצי שעה על צבירת נקודות, ולאחר עוד כשעה 249 לייקים לעמודה הראשונה, ועוד 198 לייקים לדף אחר שאני מקדם!

כל היופי במערכת הזו, שניתן לגוון במספר דפים שונים, וקבלת הנקודות היא מאוד פשוטה.
מספר הנקודות המקסימלי העומד בפני משתמש רגיל הינו: 17 נקודות
משתמשי VIP יכולים (ומפרסמים בכמויות) עד כ: 45 נקודות!

תמהרו והירשמו! 
אני מאמין כי בקרוב מאוד הם יסגרו לתקופה עקב מעבר שרתים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה